tisdag, november 29, 2005

TV-serier är ett gift... och jag har fastnat för några nya nu när StarGate SG1 och BattleStar Galactica har uppehåll.

När jag precis har börjat gilla Threshold så verkar det som att den håller på att läggas ner. Men i samma veva hittade jag Invasion och Surface som verkar lovande.

Men en riktigt bra är att Stargate Atlantis har startat igen. Trodde att jag skulle få vänta tills i nästa år på den med.

Håller på och kollar igenom Taken, är på avsnitt 2 nu, och den verkar riktigt bra.

3 kommentarer:

Agent M sa...

suck....och jag som åkte hem från fjollträsk den 20/11 utan vetskap om denna underbara konsert...bläää
Kram Marie

Unknown sa...

Taken ska jag se också.
Såg ett avsnitt hos mina föräldrar,det var superbra.

Robert Wennberg sa...

Mmm, taken är väldigt bra. Och den blir bättre för varje avsnitt.